Release nieuwste versie DynaRent 2012 een feit!

Release nieuwste versie DynaRent 2012 een feit!

Bent u actief als Importeur, Dealer of Verhuurder van machines of materieel? Of ziet u zichzelf meer als een Project gedreven organisatie waarbij efficiënte planning en inzet van medewerkers en materieel essentieel is of u heeft een mix van dit alles. Dan bent u bij HGH en haar DynaRent oplossing aan het juiste adres. Met DynaRent werkt u efficiënter en effectiever en neemt u beslissingen die uw business vooruit helpen.

Dynarent hgh home alg banner

Dynarent HGH home service management banner

Dynarent HGH home equipment management banner

Dynarent HGH home dynarent banner

De complete oplossing is gebaseerd op de innovatieve ERP-oplossing Microsoft Dynamics AX en is bedoeld voor middelgrote organisaties die zijn gespecialiseerd in de verkoop en verhuur van equipment, (serienummer dragend) of bulkmaterieel. Tevens ondersteund de oplossing Dealer Management organisaties die meer verkoop gericht zijn en waarbij de service en onderhoudscontracten onderscheidend zijn.

Uiteraard werkt DynaRent naadloos met andere producten van Microsoft, zoals Office (Word, Excel, Outlook) en Sharepoint. Ideaal voor bijvoorbeeld rapportages, projectoverzichten of het delen van documenten.

De basis bedrijfsprocessen zoals financiën, crm, verkoop, logistiek, verhuur en service & onderhoud worden optimaal ondersteund.

Daarnaast ondersteunt DynaRent deelprocessen door het maximaal faciliteren van; up en cross selling, inhuur, projectmatige verhuur, fleetmanagement en (field)service. Op klantlocatie inzage in service historie of invoer van tijdregistratie en onderdelen (parts) is standaard.

DynaRent biedt gedetailleerd, real-time inzicht in alle bedrijf kritische onderdelen van uw bedrijf via grafische planborden, uitgebreide rapportages en roll based (persoongebonden) BI cockpits, die volledig zijn geïntegreerd in Microsoft Dynamics AX.

De laatste release van DynaRent (versie 2012) biedt verschillende interessante verbeteringen en uitbreidingen. Bovendien is de gebruikersvriendelijkheid verder toegenomen en biedt het intuïtieve menu keuzes die een foutieve ingave door de gebruiker tegengaat. Onderstaand een greep uit de vernieuwde functionaliteit:

• Grafisch planbord met de beschikbaarheid van verhuur objecten
• Snelle order ingave (zelfs vanuit het grafisch planboard)
• Geautomatiseerde business object planning
• Verhuur projecten
• Uitbreiding op service overeenkomsten
• Taak vereisten en medewerkers kwalificatie
• Uitgebreid transport management
• Verhuur totalen overzicht
• Voorraad naar vaste activa en vaste activa naar voorraad omzetting voor seriematige en bulk onderdelen
• Werkorders voor bulk verhuur
• Verplaatsingsorders voor verhuur onderdelen
• Geoptimaliseerd verhuur voorraad overzicht
• Inzicht in de lopende sub-verhuur facturen
• Zelf te configureren verplichte velden
DynaRent(021-287)_2012_500px-breed